CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 24, 2010

series ??

owhh cerite ni baek gler bg aku tp buruk bg parents aku or friend yg knl aku

cerite die cmnie mule nye

smlm aku x balik uma sewa ku(biase lah mlm mggu,idup bujang)
n aku tido uma mmbr aku ari nie sbb..........hehee

pastu lepas lunch nk balik uma sewa aku sbb aku rase nk buang air
sbb aku mmg jenis memilih nk buang air kat tndas awam nie
pastu.. aku msuk je rumah ngn lap top mmbr aku dpn pintu
aku tgok dekat n pggil tuan die.sbb cm x de org je kat uma tu

WANNNNN !!!!!!
ko gile ke biar laptop ni depan pintu ni..bla bla bla (membebel)
pastu die suruh aku dekat ngn die
jack see in my laptop
aku tgok wahhh ade line internet
hahahahahahah
die curik line restoren depan uma aku tu
x thu lak smpai ke dlm umah..

x sangka lak aku akan kembali on
ishhh bru ingt nk jauh dari internet
leh wat aku lupe dunia owhh
ahahhahahaaa

pape hal x yah lah nk kuar duit nk beli p1max
skian terime kasih

2 comments:

Zatul Iffah Fakharuldin said...

x dek password ke?

jack said...

ade..
semue dlm otak je
ahhaha