CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 8, 2010

mama adik syg mama owhh.HAMIDAH MAHMUD

ARHHH..
aku x saba nk balik uma sewa aku kat pahang tu
hahaha
duit sewa dah baya
tp aku msih memikir kan siapakah yg jadi teman sbilik ku tok kali ni
sbb ni penentuan teman GAY ku
hahahaha
tp sedey nye aku x de broadband
tp x pe moto EX5 silver aku tetap dihati.hahahaha

wlaupon kegembiraan itu aku kecapi
tp hati aku sntiasa di rumahh
sbb..

mama aku nk operite jntung rabu brsamaan 13 januari 2010
ari ahad ni dak msuk iJn
sejak2 ni die nye prangi brubah gler owh antara nye
1.die slalu tnye aku nk makan ape.n die masak...(sbb aku bkn anak emas die)
2.die kuat tacing skrg ni.(walaupon gurawan aku cm biase je aku buat)
3.die slalu kate "mama nk mati dah dik"(owh my god)
4.die ajak aku bring sblah die smbil tgok tb sbb die nk peluk aku(aku syg mama)
5.die slalu nagis (aku x leh tgok mama aku nagis owh)
6.kalo aku wat silap mcm x siram pokok bunge die x mara aku dah.(dulu membebel)
7.die suruh aku jage diri elok2 sbb aku nye result teruk x dpt dekan tp dpt >3.00 je(sowy mama)
8.die slalu pujuk ayah aku tok beli moto bru aku (x pyah lah mama.adik x kisah)
9.die x kisah aku smoke wlaupon die slalu kate."wahh wangi nye."(biase lah bujang)
10.die dah x ske nynyi lagu yuna!!

erm byk lagi owh prangai die brubah
lagi2 lepas wan (nenek aku,blah mak) meninggal ari tu 25/12/2009
ish tah lah
aku redo je lah pape belaku pas nie
aku kalo lehh x mau suruh die g operite jntung
sbb rmai org kate 50% hidup dan mati
tp nk wat cmner
sbb die kate die kalo sihat nk g wat haji
duit dah cukup,just kesihatan je x cukup
erm tu lah redo je lah..ni semue keje tuhan

mama sowy ye mama.adik x dpt teman mama g sepital ahad nie
adik kene g pahang dah.adik dah nk g blaja
kalo leh adik nk teman mama,jage mama smpai mama sihat
adik syg mama owh.syg sgt2.adik x mau mama tggl kn adik
walaupon mama slalu kate nk tggl kan adik
n adik tggl ngn abah
td mama ade ckp ngn adik yg cmnie
"nnti mama meninggal adik tggl ngn abah ek.mama nk org tanam mama kat sg.ramal(kg sebelah) je.x mau jauh2 susah kn org je nnti."

mama nk thu x perasaan adik ape
adik sedey mama ckp cmtu
mama x syg adik ek.erm x pe mama
kalo tuhan syg mama lebey
adik nk wat cmner
ok mama adik nk balik pahang ngn abah lepas makan tgh ari nie
mama jage diri leklok ek
kalo adik free x de kelas
adik balik ek
jage mama
k
ADIK syg mama HAMIDAH MAHMUD. :)

p/s : aku syg mama aku.ade ko kesah??!

3 comments:

lulu_kiki said...

insyaallah..
x dek pape yg belaku..
kite harap sume selamat~
banyak banyak kan berdoa k~

adekk said...

aku tahu kau kuat .

bnyk kan berdoa , solat jgn tinggal .

pesan dari adek untuk adek besar:)

♥corcraze♥ said...

amacam mak ko?
hrp everything went smoothly..
smoga dia sht dpt gi haja..aminn..