CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 7, 2010

aku persatuan ape????

watak dlm cerita ini ada 2 org shaja.tp sebnar nya ramai
maap atas kesulitan ini

di suatu tgh hari yang amat panas selepas abis kelas

jack : ishh ari ni ade koko.cmnie ni persatuan ape aku x thu lagi.serabut serabut

(aku kedengaran org pggil name aku . jack..jack.. jackk.. semakin lama smkin kuat ku kedengaran..aku nmpak kelibat kwn aku dah. owh megat)

megat : jackk !! jack!! (die perpeluh2)

jack : pehal nie. awex ko mati ke??

megat : jack bkn jack .aku ade berita baek !!

jack : ape die?? ha (jntung ku brdeba2)

megat : ko ngn aku same persatuan owhh !!

jack : ye ye persatuan apa??

megat : P !! B !! S !! M !!

jack : ha?? ye ke.....................(blur melanda)

megat : ye dowhh best lah byk gurl.

jack : ko thu x persatuan PBSM lah aku benci tau x!! aduhh x pe lah redo je lahh.dah r gurl byk .mnyampah tol (hahahahahah)

sekian trime kasih
pengakap aku pon terkubur
hahaha

0 comments: