CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 26, 2009

tapon chenta ku

Anda ade berape henpon ? :
3 shajaa


Jename henpon anda :
nokia,nokia,sony


Kaler Henpon anda :
kelabu taik anjing(nokia),merahh(sony)

Anda menggunakan talian aper :
celcom celcom celcom

Ape yg anda dapat dengan menggunakan talian tersebut :
x dpt pape pon kekadang info ade gigs je lah.bosan..

Dalam sehari, bape pusen kedit anda habes ?:
erm x smpai 50cent celcom jimat lowhh


Bape kali anda topap sebulan?:
seminggu sekali jadi 4 kali je lahh
tp kekadang share ngn awex tu lah penyebab crdt abiss
hahahahaha


Anda lebey suke msj or tepon?:

msg lahh x ske r cakap.karang x reti benti.hahaha


bape bilangan msj dlm inbox anda tika ini?:
533 shaja..(hobi aku ske simpan msg lah.smpai hang tepon aku.hahaha)


Ketika anda menjwb soalan ini, siapakah penghantar mesej yg paling akhir dlm inbox anda?:
aini ibrahim.sape die tu?hahahaha.


Ape perasaan anda mase bace msj tu? Nyatekan reaksi :
kesian..sbb aku malaz lyn die ari nie.hahahahaha


Ape yg anda reply kalau anda dpt msj dr sum1 yg anda x knl, n org tu leh plak tanyer balik sape anda(sedangkan anda x knl pun sape dy):
aku kate r."nenek aku pon reti bgthu name lahh"


Ape yg anda buat kalau ade numbo yg x knl tp miskol anda byk kali:
aku miscol die balik smpai die giveup.hahahaha


Ape perasaan anda kalau numbur anda diberikan kepade org yg anda admire secare senyap2?:
x de perasaan dahh.biase lah tu.perhhh poyo gile !!


Ape yg org akn ckp kt anda bile anda bace msj yg lawak?:
kalo
family : "msg ngn awex lah tu.ishh gedik nye"
kawan-kawan : "haaa jackk lyan blue ngn awex lah tu"


Ape yg anda akn ckp klu anda dpt 1 msj yg lawak sangat?:
"bongek punye budakk"


Anda taip msj gune jari?:
gune jari manis
sbb jari manis aku comel
hahahaha

Anda da tepon or msj parents anda hari ni?:
ade,kate balik lmbat sbb tido uma mmbr
hehe


Ape perasaan anda bile jwb soalan3 ni?:
tertekan(di pakse oleh izzah !!)


Nyatekan 7 name org yg anda ingin forwardkn menatang ni dgn sebab:
1-All readers of this blog- ikut ske a nk forward kt sesape pon..sibuk jew!
Sesape yg rase post ni ditujukan kepadanya, sile2 la mengepostnya di blog masing2..harap maklum!!

2 comments:

oked said...

HAHAHAHAHA,

bongek laa jack!
jwpan xbolee blah duhhh

jack said...

hahaha
ape plak jwpan aku cm bongek
syg aku menipo dlm soklan tu
aku taip msg gune jari ape je
hehehhe
yg laen semue series
sekian