CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 7, 2009

EDISI PENGAKAP : tandas je kot.ape lah sgt..haha

Cite ni mase beberape hari nk g kem PENTARAFAN PENGAKAP RAJA lah..kire ni mase tok kursus or recall balik kemahiran kite r.tp disebab kn lah kami nye latihan kat skolah abis dlm kol 12 cmtu kami brcadang lah nk tido je kat skolah.bajet2 semue yg agak compom 6 org.

tp.....
nk jadi kn cite lahh rmai lak yg cncel antara alasan2 dowang

humam -> kene teman JANNAH( die ialah akak humaam cun gile dowhh.sbb tu aku tggl kn awek aku.hahaha)

aspa -> ade game basketball smpai mid nite dekat neraka jahanam mane tah.hahahaha

padil -> katering(aku tension ngn die smpai skrg)haha

pastu menjadi kn angka kami semakin brkurang ngn lah
daripada 7 org
jadi lah 7-3=4 org shaja
tp selamat lah humam n padil kate dowang nk balik lepas maen masak2

pastuu mase kiteorg nk g solat an..
dlm kol 12 tgah mlm lahh
tetibe perut aku memulas plakk
aduhhhhhhhh
aku bru ingt ni stok 2 ari nie
ptot lah rase cm nk beranak anak kemba je
aduhhh
aku series x tahan

aku trus g kat mucit

jack : cit, teman aku g tandas skolah..aku nk berak lahh..sakit perut dowh.nk kuar kepale nie(peluh2 aku.hahaha)

mucit : ..............(tkut g tandas skolah)

padil : ala g r tandas asrama, x pon tndas surau nie ha(smbil tunjuk tandas ke arah tandas kat blakang surau bajet penyesaian masalah je)

jack : (aku trus lari)............

lari tandas laki
ber grill.perhh tekanan.
aku pk ops lupe lah.ade tandas kaum hawe kat blah sane
aku lariii..
yes x brgrill.
pom..ishh brkunci lakk
aduhh
aku pk aku nk je melabor tempat wuduq tu.hahaha
pk ni surau rumah ALLAh je.(ceh jack dah brubah haha)

aku terus g kat geng2 aku yg tgh santai2 tu

jack : otak ko padil tandas kunci lahh..oi series dowhh teman aku.aku x tahan tahap gler babeng ni oi(merayu kot)

semue : ...........................(x moh teman)

sodel : oi jack aku teman ko jom.kite g tandas ckgu jom.kalo x silap aku x kunci kot.jom r aku nk buang air gak nie

jack : jommm( lari2 anak)

dah r jauh tandas ckgu dari surau
smpai2 je tandas tu
ishhh

jack : sodel !! kunci lahh

sodel : mane lah aku thu .slalu x kunci

jack : tu slalu x kunci mmg lahh.tp aku nk berak ari ni nape die kunci ??.

sodel : mane lah aku thu.

jack :!#$!%!@$#!@$$$%%^ !!

sodel : hahahahaha. oi jom r g tandas asrama.

jack : otak ko jauh kot.tah2 smpai je kat asrama anak aku dah cicir dah.

sodel :hahahahaha( series die gelak cm setan dowh bak pepatah kwn aku)

jack : jom r g tandas skolah (smbil tunjuk arah tandas skolah)

sodel : otak ko jackk..tkut aku. dah r gelap pastu ujung dunia dowhh.x de lampu lahh..

jack : series lah oi teman aku

aku lari anak2 lagi.sodel ikot jee.

masuk pintu tandas
crik port trbaek.perhh mmg bau die trbaek
pape hal dulu aku muntah dulu.hahahahahaha

jack : sodel byak gle lipas tkut aku.ishhh

sodel : oi jack aku rase semcm lahh

jack : ala ko nk tkut ape.lepak je lahh.(dlm hati goyang dowh.)

aku trus msuk tndas yg tgh2 memandang kn bersih.tp ade lipas.so aku bedal je.(aku tkut lipas dowhh)

tgh2 feel x smpai 15 saat
tetibe ..jeng jeng jung jing

sodel : jack !!!aku nk blahhh aku rase x sedap ati

jack : otak ko.cmni lah mmbr.

tandas : ..............................(diam je kot)

jack :( eleh sodel nie nk kene kn aku lah nie.harapan ko lahh.aku x kn trkejut dekat ko kali nie)

15 minit kemudiann..

puishhhhhhhhhhhhh( bunyik flash)

wahh indah nye dunie,hehe tp aku kene sedia nie.jgn trkejut sbb sodel keje ske je kejut kn aku
bajet tenang je..

g singki
basuh muke
betol kn seluar
sms awex jap
pastu mase last basuh muke .tetibe aku rase cm ade org pndang aku lahh.nmpak lak sodel lalu kat tandas tu.pastu die g dok belakang dinding.hehehe.kantoi sudah,die ingt aku buta ke.rabun sudeyy..ehehe

jack : (nk kejut kn aku tp x reti nk kejut kn.tgok lah.aku kejut kn ko balik)

aku jalan slow2..

boooooooooooo !!!

aik mane si sodel nie.cpat betol die jln.sipak kang.(garu2 kapale)
arhh die trus blah lah td nie.leh bantai x perasan
aku kuar lah tndas tu dgn aksi seorg yg berjaya mcm dpt anugerah phd
aku trus g ke surau skolah sbb dak2 ni still kumpul sane lagi
pastu mmg kene lalu depan asrama
pastu aku nmpak dak sowang nie
ni kuar dari tndas asrama
ehhh
ini sodel nie

jack : oi ko wat pe kat asrama

sodel : berak lahh

jack : x puas ke berak kat tandas skolah td

sodel : mase bile lak aku buang air kat tandas skolah.aku kejap je.pastu aku kate aku dah blahh.aku blah lahh

jack : ya tuhan ku..sape kah td..

sodel : nape jack??

jack : kejap lagi aku cite kat surau...

p/s : series aku nmpak dak lalu belakang aku.nmpak depan mate aku.tp aku x pk ape2.sbb aku pk tu sodel.ishhh.saba je lahh.aku cite kat dak2 ni mase kat surau semue gelak je.ade kate aku gile.ade kate sodel bodo tggl kn aku melabo sowang2.ishh dah r aku byk cite antu kat skolah.saba je lahh.tp ramai gak respek keberaniaan aku dowhh.maybe sbb aku ade nye iman kuat kot.hahahahahahah.bongekk

1 comments:

oked said...

perhhhh,bia btol jack???
HAHAHAAHAHHA,,

brani gak ko ni,
kalo aku xnak pg tnds skola mlm2..