CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 22, 2009


perhh cite ni trbaek dari ladang.5 bintang aku bg
tp sbb aku tgok kat saba aku rase cite ni cm cite kelaka
sbb org sabah ni penakot kot
entah lah
semue jerit 1 hall
x kisah r laki ke gurl
pastu lepas gerit kuat2 semue gelakk lame gler
sbb laki2 bajet gedik2 penakot
pastu antu x kuar2 lagi an
siap ade org maen sergah2 lagi
menympah aku
smpai aku x de mood
yg aku bebulu nye
org depan aku siap bluetooth lagu lagi
perhh aku thu r tiket murah
tp tgok lah
aku dah x de feel lagi
yg kecian nye abg aku lahh
leh bantai lah sbelah die tu
ade gadis sabah borak2 ngn bf die kat phone
kuat lak tu ckp.abg aku bebulu je.hahahaha
pastu yg bez nye sbelah aku ade kapel tgh hot2 bercinta
asmaradana lak die.aku x pndang pon.jeling sudey.haha
perhh aku tgok jelez lak
dah lame x de awex.hahahahaha
aku rase an x moh tgok kat sabah lagi
perhh
bebulu aku
baek aku beli cekodok
hahaha

p/s : jgn tgok wayang kat sabah dowhh.bebulu je.baek beli cd pirate je,time tgok ade lah org bayang2 org lalu.tu lagi bez dari tgok kat sabah
ahahhaa

1 comments:

akiraqeela said...

haha
yg asmaradan tu teringin sgt kot nk buat wayang sndr
hik3