CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 19, 2009

EDISI SABAH : awex cun !! adik punye !!

Cite ni smlm lah jadi sebelom aku berangkat dari sabah au.
ye r sebelom balik semenanjung beli r somthing tok kwn2 trsyg aku
so aku dengan ati mulianye hasut pak Ajis

jack : abahh..(manje2 tu) .adik nk beli tok brang tok kawan lah. dowang tempah memcm tp adik x g beli lagi pape.pastu adik nk g beli pisau rambo tok pengakap skali.leh lah bahh..(wat muke suci)
ajiz : ermm. ye lah g mandi.jap lagi kite g pasa pagi di hari minggu
jack : yahooo.(haha ayah aku trmakan kata2 aku.sambil menjerit2 kat telinge abg aku sbb die tgh tido sje je kejut kn die.hehe)

pendek kn cite..
20 minit prjalan
10 minit gedik ngn abg aku
30 minit shoping
tibe lah nk g balik kat kete memandang kn time flight pon dah nk menjelma

pastu tetibe lak mama aku ni trnampak lak org jual lemang
tetibe mak aku stop kedai tu
perhh
dah lah panas leh lak mama aku ni nk shoping lemang lak
selalu kat kg x moh lak mkn lemang
time kat sabah lak nk makan lemang
tp sbb aku syg kat mama aku ni
aku wat bodo je lah smbil2 usya2 gadis sabah kat keliling kiteorg(aku n abg aku)
pastu nk jadi kn cite mak aku leh lak borak2 ngn makcik jual lemang nie
ape lah mak aku gosip2 ni.kat sabah pon nk gosip2 gak ke..
aku x puas ati
so aku pndang r mkcik tu
perhh
belakang makcik tu ada lak anak dara die
cmner lah aku x leh perasan td
perhh
cun gler
mate die..brkaler2 berkilat2 cm moto aku
bibir die merah cm strawberry
sexy die perhh cm yuna(eh yuna sexy ke?haha)
senyuman die .perhhh manis cm aiskerim.hahaha.

jack : abg, tgok gadis belakang makcik tu.
abg : mane?
jack : tu lah yg bju putih tu yg duduk tu.bute ke?
abg :hehehe(sengeh cengkerang busuk glerr..)

mula lah detik2 perebutan tahta milik siapa kah gadis tu.
aku or abg aku !!
abg : adik, gadis tu senyum kat abg lahh
jack: agak2 r .die pndang adik kot.sbb adik senyum kat die.hehehe
abg : eleh die pndang abg lahh.adik ni perasan(sambil wat gaya moi thai)
jack : ek eleh..(wat cm otai ngn abg aku)
TIBA-TIBA
abg : adik..kalo adik nk gadis tu ambik lahh,hahahaha(smbil tgok arah gadis tu)
jack : ..??? (pehal abg aku ni.tetibe x moh lak.td kemaen lagi)

aku pndang r gadis tu.

jack : hahahahhahahahahahaahahaha(semue org pndang kami)


nk thu pehal?
aku tgok die borak2 ngn akk die kot
pastu gadis tu gelak2 lah
time die gelak an..trselah
gurl tu x de gigi depan dowhhhhhh
maybe ilang time tebang buluh wat lemang kot
hahahaha
bongok gler
mcm nenek aku
nenek aku lagi function dari gigi gadis tu
hahahaha

p/s : jgn lah berebut ngn aku psal gurl.hahaha,anda pasti menyesal,.hahaha

1 comments:

Unknown said...

Lawak la sgt ek..:P