CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, October 29, 2011

cincin ohh cincin



oh okey aku balik bangi tetibe parents aku tanya pasal awek aku.
ok fine sumpah parents aku begitu series
balik-balik ada suprise
parents aku ingin merisik teman wanita ku
"OHHH TIDAKK ! saya single" kata ku
ingat nak sarungkan benda ni dekat jari manis si dia
tapi tak mungkin itu belaku.
hanya jika aku bodoh itu menjadi angan-angan yang BODOH. *ayat keling tak? ahha
cuma tunggu dan lihat je lah.

ini beberapa perbualan sempat aku rakam kan :) enjoyy

jack : cincin ohh cincin
cincin : ye abg jack
jack : maaf aku still tak dapat terima engkau
cincin : tak pe.. tapi bosan lah . aku hanya jadi simpanan dan bukan untuk di pakai menjadikan 1 perjanjian
jack : tak pe cincin..cincin awk duduk diam ya dalam beg tu. nnti 1 hari aku akan sarungkan engkau kepada orang yang berhak memakai nya :)
cincin : thnks jack :)
jack : moge engkau tidak ku persia-sia kan
cincin : aminnn...

*ilusi orang hisap gam


cincin ku :)
bila ada calon , cincin tak da
bila cincin ada , calon tak ada
bukan tak ada , cuma tak pasti :)

2 comments:

schanisha said...

moga dipertemukan jodohnya...

jack said...

harap-harap mcm tu lah :)