CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 21, 2010

halimah jongang??

oi cite ni series aku cm sedey gak lah
aku x thu lah nk kate pe owh
tp an
ni lah realiti dunia zaman skrg

time : 9 p.m
lokasi : dlm train KTM ( serdang - ukm )

aku hnya berdiri memegang besi
boleh brgelar penari bogel
tp ape aku kesah semue tu
aku letih teramat penat time tu
ye lah bru balik dating kat mid td
pastu bini aku plak smpai stensen BTS (bandar tasik selatan)
memandang aku benti kat stensen UKM (bangi)
yg agak jauh dari situ
muke ku keletihan
aku hnya memandang2 gadis sekelilingku
tok menambahkan kn kekuatan ku

sesedap mata ku memandang
aku dgr org nynyi
"jongang ..jongang ..jongang..ko halimah jongng"
pastu aku pndang r penynyi tu
hanya budak lingkungan form1 cmtu lah dan rakan2 nya
kowang nk thu
lepas nynyi an
dowang glak
pndang akk seblah aku ni
aku tgok akk ni
dah kesian dah
aku tgok muke die
upe nye jongang
kelaka gler die kave gigi die
tp biar r an
hak die
bdk tu ape ada hak
series aku bengang tgok owh

x pe kakk
saya ada
hahaha

p/s : series aku kesian tgok akk tu

2 comments:

Zatul Iffah Fakharuldin said...

ishh, x paham langsung ape yg dicerite kan

jack said...

hahaha
ko x hayati
hahaha